Sunday, March 29, 2009

...Knowing...

... setelah mengenyangkan perut di Tasik Idaman, aku pegi plak mencari durian kerana memang dah kempunan giler nak makan durian... aku bukan pegi seorang aku pegi bersama ustz. syahadah.. memang giler2 r beli durian sampaikan berbau durian satu blog aku ni.. hehehe.. lepas selesai solat magrib, faz datang amek aku ajak g Mines.. Saje2 je nak menggunakan betul2 weekend ni... huhu.. pastue g usha2 movie yang best kalo bleh biarlah yang rileks n x boring.. malas nak tengok cite yang terlampao memikir.. sebab nak rilekskan otak.. last2 ader la satu movie ni tajuk 'KNOWING' lakonan Nicholas Cage.. aku ni kalo Nicholas Cage belakon memang aku tengok sb aku minat dengan lakonan die.. Citer ni best la.. cite ni lebih kepada apa yang akan berlaku pada 50 tahun akan datang.. tapi takut la jugak kalo kita dapat tao apa akan berlaku.. sebab leh menganggu kehidupan kita. kesudahannya sampai hari kiamat. tapi cite ni walaupon nampak mengarut n merepek tapi ade moral of da story r... insaf plak bile tengok cite ni... ape2 pon aku suggest korang tuk tengok citer ni ek.. best tao.. x best plak kalo aku citer sampai abes nati x der feel korang nak g tengok... sesiapa yang berminat bleh la g tengok. k.. Selamat Menonton....

No comments:

Post a Comment