Monday, April 6, 2009

...kenapa aku....




Setelah selama seminggu aku tidak meng'update' blog aku.. kini aku kembali untuk menulis sesuatu nukilan yang aku pendam selama seminggu ni... aku... kenapa dengan diri aku??? mengapa diri aku jadi begini??? Sejak kebelakangan ni aku terasa sesuatu yang x kena dengan diri aku... aku terasa bagaikan nak menangis.. nak meraung... nak menjerit biar lepas segala apa yang aku rasa ni... dalam masa seminggu ni aku terasa sedey sangat2... mungkin hari2 terakhir di UKM sudah semakin mendekati aku... bergelora jiwa aku dengan situasi sebegini... aku terasa berat n sedey utk meninggalkan segala kenangan ku di UKM... segala pahit manis aku di UKM x kan aku lupakan sampai lah ke akhir hayat... tetapi ada sesuatu yang membuatkan aku berat sangat2 nak tinggalkan UKM.. ntah la... mainan perasaan semakin menghantui diri aku.. namun aku harus tabah... mungkin itu ialah sesuatu perkara yang manis akan mengiringi perpisahan aku dengan UKM... semakin lama akan menjadi semakin sayang... ntah lah kenapa aku harus menyayangi??? kenapa aku harus merindui??? kenapa aku harus mengingati??? tidak lama lagi perpisahan akan terus membatasi perasaan ini...

"Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan…"

No comments:

Post a Comment