Sunday, April 12, 2009

...Memori di PD... Luv u all...

.. memory di Satay Kajang..


...permandangan yang indah...


pose sebelum balik.. huhu


Amey, aku n yanie....


....kami...



Salam Ukhwah dan Salam Persaudaraan buat sahabatku....


Aku mohon maaf sebab lambat update alkesah di PD... Bertarikh 10/4/09 satu lagi kenangan yang telah kita ciptakan bersama2... Kenangan bersama kalian tidak akan aku lupakan sehingga ke akhir hayat... hari berganti hari.. siang berganti malam... kenangan bersama2 sentiasa terukir & terpahat di sanubari ku... semakin berakhirnya sebuah pelayaran semakin banyak kenangan manis yang tercipta.. sedar tidak sedar masing2 akan menamatkan sebuah pelayaran yang mana akan menuju ke arah destinasi masing2... tiba saatnya kita akan memulakan sebuah pelayaran baru yang mana tiada lagi pelayaran bersama2 dalam mencapai satu matlamat dan destinasi yang sama... tatkala ini aku terasa sayu bangat di dalam hati ni... lagu Memori Tercipta terlalu menyentuh perasaan dan hati aku... lagu ini mengingatkan ku kepada kalian semua.. terlalu indah kenangan kita bersama.

10/4/2009 merupakan tarikh keramat yang akan sentiasa dirindui. Aku bersama2 coursemate Komunikasi Dan Dasar Awam telah pon mencipta satu kenangan yang abadi. Di sini lah buat kali terakhirnya kami bergurau senda.. bergelak ketawa.. usik mengusik... aku pasti merindui saat2 ini.. tapi sayang nya Papa Ucop x dapat join picnic ni... kalo x sudah tentu best dapat konvoi ramai2.. yang x leh lupa permainan galah panjang.. memang mencuit hati.. 1st time dalam hidup aku main galah panjang... best sangat2.. Dr. nizam very sporting.. aku terharu giler2 sebab Dr. Nizam sanggup amek cuti semata2 nak join kitaorang.. tapi Papa Ucop??? ntah lah... sukar untuk diperkatakan... huhu...


Hmm... masa OTW datang kat PD bukannyer konvoi.. tapi lebey kepada perlumbaan kereta plak... masing2 saling potong memotong... huhu... tapi Amey tetap cool... x potong sesapa pown... caya lah Amey!!! tapi si Amid ni memang x berhemah.. laju nak mampos bawak kete... gerun aku tengok... last2 Mercedezs Benz kepunyaan Dr. Nizam telah menjuarai perlumbaan ke PD... huhu... abg. madi lak amek keputusan nak dok kat belakang jer... ye la nak menikmati perjalanan ke PD bersama2 sathiyavani.. huhu... abg. zaid ape lagi... biasa r... sentiasa bersama2 dengan bakal2 calon utk dijadikan sebagai CAWANGAN r... hehe.. sape la tuhh!!! (miza kowt..huhu).. yang bestnyer aku, suhana, zu, efa, n cikin tetap cool n mantain je dalam kete sambil melayan dikir barat... hehehe..



Memang hepy sangat2... dok bergambar2... makan2.. main2... best r.. sampaikan lupa sejenak tentang segala masalah... terlupa lak ada taklimat L.I... huhu... tepat jam 6 petang kami ramai2 bertolak balik n lepak jap kat dataran PD.. sempat la jugak shopping.... huhu... tepat jam 7.30 mlm sampai kat UKM n terus g taklimat L.I... pastue plak g makan besar kat Satay Kajang... di situ lah program terakhir kami bersama2...


Di kesempatan ini juga aku ingin tujukan lagu "Tentang Kita" buat korang sumer... hope korang dengar la lagu tue ek... sebab bagi aku lagu tue amat bermakna... n i'll be missing u all.. Semoga kenangan yang tercipta ini akan terus n sentiasa terpahat dalam benak hati kalian k... Aku doakan semoga kalian akan terus melayari perjuangan kita ini... yang penting hubungan kita ini tidak akan putus buat selamanya... Luv u all.. Akhir kata aligato n tenkiu...

6 comments:

  1. huhu..abg zaid saya punya k
    dah cop dulu..hehe
    pepe pn memang bes kenangan kita semua
    sayang u alls

    ReplyDelete
  2. haha dun worry che mizah...xde sape nk berebut ngn awk pn...hahahhaa

    ReplyDelete
  3. betol tue erny... huhuhu...atas dahi abg.zaid dah tertulis nama miza...wuwu..

    ReplyDelete
  4. weh!!! ko ni ape kes hah!!! x bermoral langsung!!!

    ReplyDelete
  5. nape z...ko ckp sape xbermoral 2??
    xkan aku kot..huhuuuu

    ReplyDelete
  6. bukan ko la erny.. ade orang yagn x bermaruah telah merosakan dan mencabuli blog aku nih!!! macam haram pon ader...

    ReplyDelete