Monday, March 9, 2009

.... MimPi....



.. Adakah korang percaya x dengan mimpi??? Ade sesetengah orang cakap mimpi tu mainan tido.. Sesetengah orang cakap plak mimpi tu satu ilham yang nak disampaikan kat kita.. Mana satu plak ni... tapi kalao dikatakan hampir setiap hari kita bermimpi perkara yang sama adakah ianya mainan tido jugak??? Kekadang aku konpius dalam memikirkan soal mimpi.. Pastue plak skang nih dah ader orang publish buku pasal 'Tafsir Mimpi'.. hehehe... Ader orang cakap kalo mimpi 'T**K' maknanyer nak dapat duit... Betol ker??? Pastue plak kalo mimpi kena patuk kat ular orang cakap ade orang nak datang meminang.... hehehehe.... pelbagai andaian... Kan bagus kalao ade orang tafsir mimpi yang bagus2... Contohnyer... Kalo time nak exam kita mimpi Lecturer yang mengajar subjek tu tandanya kita akan dapat 'A+++'.. Memang bahagia la kan....

Yang sebenarnya aku nak berkongsi ngan korang pasal mimpi aku... Korang tao 'NGGAK' sejak akhir2 ni aku selalu je bermimpi benda yang sama... Aku sentiasa didampingi oleh lelaki yang sama. Setiap kali aku bermimpi mesti muka that guy tu muncul.... Bleh di katakan dah 3 Minggu aku bermimpi 'Si Dia'.... Tapi setiap mimpi wajah die tetap kabur... Aku x bleh nak cam.. Cuma aku hanya mampu ketahui yang die tue seorang 'LELAKI' jer.... Tapi yang pentingnya pelbagai situasi mimpi aku 'Si Dia' tetap muncul menjelma. Contohnya semalam aku bermimpi, aku ngan member2 aku nak g picnic. Pastue x tao macam maner 'Si Dia' muncul dan menghampiri aku. Bila aku nak tanya tentang diri terus die blah.... Bila aku panggil die just lambai tangan je kat aku.. Cuma yang aku dapat dengar die just cakap "Saya akan datang lagi..." Terus aku tersentap dari tido.... Aneh Bin Pelik....



Akhir kata dari aku, kekadang mimpi yang menjelma memanglah suatu igauan dan mainan mimpi.... Kata orang kita tidak boleh mempercayai mimpi... Tetapi seandainya mimpi itu seringkali berulang dalam tidur korang, percayalah itu sebenarnya bukan mimpi tapi PETANDA.... x tahu nak percaya ke x... Tapi aku wat 'slumber' jer.... hehehe... Kekadang mimpi yang menjelma boleh menyebabkan kita meragui nya.... hehehe.... Setiap mimpi x mungkin jadi realiti... Wassalammmmmm.......

1 comment:

  1. lo mimpi tu satu ptanda y best,.aku tingin tok bmimpi,.coz dah lama tdo malam ku xda mimpi,.huk3

    ReplyDelete