Friday, March 20, 2009

...Malam Perdana MENTION....

Alaaa... terselit la plak si fadz ni... bila masa plak die datang... huhu.. ape2 pown ok la tue...


7 Dara pingitan, dari sebelah kanan nurul, erny, fadz, aku, milin, sue, n cik miza... kenangan bersama korang x kan terlupakan... huhu



Ni my Junior.. Ehsan...



Abggg.. Rosyam.... hehehe.. memang aku minat giler2 kat die... akhirnya dapat jugak aku jumpe die... memang hensem...



Bersama lecturer kesayangan dan di cintai... En. Azul.......


Bersama miza wartawan... apo la bosar bonar siput kat kopalo ekao tu ha....



Malam Perdana MENTION 09 " MENTION Muhibah Comunicate Culture" telah diadakan pada 20hb. 3. 2009. Alhamdulillah segala2nya berjalan dengan lancar. Walaupon kebosanan melanda dalam diri aku sepanjang dinner tapi ader beberapa perkara yang telah menyebabkan aku berasa senang hati. Bila melihat aksi cik miza, emylin, nurul n orang len aku rasa macam epy... pastu ader lagi beberapa perkara yang mengembirakan hati aku...
Yang paling penting ialah aku dapat jumpa Rosyam Nor... Selama ni aku hanya memandang die dalam cerita sahaja tapi hari ni aku telah berjumpa serampang 4 mata dengan die... Memang betol2 x dapat disangka.... pastue persembahan aku ngan amid Alhamdulillah berjalan dengan lancar walaopon lari dari 'picing'..... hehehe.... tapi tetap dapat sambutan hangat....


Kenangan pada malam perdana ini akan sentiasa terpahat di hati ku..

1 comment: