Thursday, March 26, 2009

...Salam Terakhir....

..mungkin ini lah kali terakhir aku membicarakan tentang perkara yang dah berlalu 2 hari lepas.. bagi aku apa yang dah berlaku biar lah berlalu just jadikan pengalaman n pengajaran... sebab x semua yang kita lakukan akan menjadi kesenangan kepada setiap pihak.. aku sedar aku hanyalah insan yang lemah yang penuh dengan kesilapan... mungkin ini lah hadiah n kenangan bagi detik2 terakhir perpisahan kita. Aku sedar bila di hitung2 hari just tinggal lebey kurang 2 minggu je lagi kita akan berpisah n smuanya akan membawa haluan masing2... Oleh itu, aku x nak mengeruhkan lagi keadaan yang sememangnya sudah keruh disimbahi lumpur2... Biar lah aku mengalah, aku x mahu bangkitkan sape yang betul n sape yang salah... Mengalah lebih baik daripada bertegang lidah yang boleh merosakkan sesebuah hubungan... Tapi ikhlas n jujur dari hati aku... aku sememangnya terguris hati n tersentap fikiran dengan sikap sesetengah pihak ni... Aku ni seorang yang cepat terguris hati... lebih2 lagi bila member2 sendiri yang mengguriskan perasaan aku... Mungkin lepas ni jangan di tanyakan kenapa aku menghilangkan diri atau berubah sikap... Sebab aku rasa aku perlu mencari sebuah kedamaian untuk melenyapkan segala kedukaan yang melanda hidup aku ni... Kalo masih ader yang x berpuas ati sila lah berhadapan sendiri dengan aku.. kita bleh setlekan secara baek tanpa perlu ade persengketaan. Perjumpaan secara baek n tidak merungkaikan kata2 yang kesat bleh menjernihkan semula keadaan. sebab aku tahu konspirasi yang timbul ni hanyalah salah faham di antara kita.. Perselisihan faham bleh menjahanamkan hubungan.. Hindari lah sikap yang suka berdendam.. Sebab dendam bleh merosakan hubungan yang telah terbina... Sekali lagi aku nak tekan kan "BUKAN SENANG NAK MENJADI SEORANG YANG SEMPURNA DI HADAPAN SEMUA PIHAK, N BUKAN SEMUA YANG KITA LAKUKAN DI SUKAI ORANG".. Apa yang penting selagi kita berada di pihak yang benar selagi itu lah Allah akan bersama2 kita.
Buat member2 yang aku kasihi sekalian,
Di sini aku ingin menintipkan ribuan kemaafan dari korang sumer seandainya aku ade terlakukan salah n silap sepanjang program or sepanjang perkenalan kita.. Aku sedar aku sememangnya bukan seorang KP yang baek utk korang k... Tapi walauapa2 pown korang tetap da bomb.. Thanx sebab berikan kerjasama n komitmen yang tinggi dalam perlaksanaan kempen Jom Kenali Talasemia.. Izinkan aku merungkaikan bingkisan terakhir utk korang sumer.. EMYLIN - ko memang ada bakat jadi MC, MIZA- saya doakan semoga awak dpt jadi seorang wartawan yang terkenal k. teruskan mencapai cita2 tersebut.. ko memang ngetop miza. NURUL- nampak ja warak tapi sebenarnya rockers. CHOT- ko memang berbakat utk buka catering. Semua kenyang... ERNY- ko memang seorang usahawan. FADZ- ko memang berkebolehan utk jadi seorang PRO. MUKMIN- syabas n tahniah k.. Thanx jugak sebab tunaikan janji ko pada aku.. ARIFAH, K.ITA, ABG. MADI, N CHINESE GROUP tenkiu so much.. I LOVE U ALL...
Sekali lagi aku mohon kemaafan... Buat member2 DasarAwam bach 2006/2007 aku minta maaf n korang sentiasa di hati aku... luv u all... Salam Terakhir dari aku buat semua.. Assalamualaikum.....

1 comment:

  1. ahaks....ayat sedih nmpk...
    hahhaha....
    relek2...
    jgn sedih...

    ReplyDelete