Saturday, July 18, 2009

rimas vs serba x kena....

Aduhai... nape la boring gile hari nih.... x tao nak wat pe... keje semuanya dah dibereskan.. tapi ntah la nape ngan mood aku nih... macam moody jer... lain macam je perasaan aku skang nih.. asyik nak moody jer... x tao naper... ari nih aku diam je kat ofis.. ingat nak g kat kwsp.. tapi malas plak nak kuar... letih.. x der mood.. x ceria je rasanya hari nih... naper la ngan aku nih???? semalam bukan main lagi nak datang ofis.. tapi hari ni rasa cam boring la plak... aduhaii.... maybe sebab fulush x der nih... kering kontang dah poket aku nih... sometimes tue rasa boring gak datang keje... mengantuk pon ader... mata ni asyik nak tertutup jer... huhuhu.. pagi tadi aku bawa kete laju gile.. kesnyer terlambat g ofis.. dah la keadaan yang panas.. pagi2 lagi dah berpeluh2... eee... ari ni aku rasa serba x kena ngan diri aku.. dah la pakai baju lame.. pastue tudung plak iron x elok.. eeeee... rimas tol.....

1 comment: