Saturday, July 4, 2009

Alhamdulillah Ya Allah....

Pertama sekali aku mengucapkan syukur yang teramat2 ke hadrat Allah s.w.t kerana aku telah dikurniakan rezeki... Akhirnya aku telah mendapat pekerjaan di SUK... Berkat doa mak bapak n aku akhirnya aku x jadi seorang penganggur... Bos aku telah serapkan aku keje di tempat aku buat praktikal.. memang aku terkejut n terkilan sebab bos aku memberikan aku kepercayaan dan memberikan tanggungjawab yang cukup besar untuk aku handle satu projek besar yang diberikan oleh pihak MAMPU... memang bahagia.. Bertarikh kan 1 julai aku telah di berikan status perjawatan di tempat keje... sebagai tugasan pertama aku telah diarahkan oleh bos untuk menghadiri satu mesyuarat kat KL di Kementerian KerjaRaya untuk membuat penyemakkan projek SSR.. memang mencabar sebab aku terpaksa menguruskan tempat penginapan dan perjumpaan dengan orang atasan di KKR.. tapi alhamdulillah semuanya setle...

No comments:

Post a Comment