Saturday, July 4, 2009

Penat VS Happy....

Aduhaiii... baru skang aku sempat mencoret2kan segala story yang telah terkumpul berbakul2... sebenarnya aku baru je balik dari KL g meeting kat Kementerian Kerja Raya... sakit gile urat saraf aku.. ni gara2 naik van yang bangang... sepatutnya pegi ngan kete tapi ade plak sorang pegawai ni mengada2 nak naik kete.. so aku bagi je la die naik kete... kata nak g ngan flight alih2 nak naik kete plak... ape punye enteng la die ni.. pastu ngada2 plak ajak aku naik kete skali ngan die.. eeee... x sanggup aku... dah la menyakitkan hati aku pastu nak ajak naik kete same2 plakk... sowrryyyy laa.... tu babak pertama... banyak lagi babak2 yang len.. tapi malas nak ingat pasal babak ngan pegawai ni... gatal... miang... macam2 lagi la... biasa la orang x kawen lagi... huhu
aku bertolak g KL pada hari Rabu jam 3 petang.. pagi tue macam2 kena setlekan keje... pastu plak nak kena bawak dokumen2 yang diperlukan untuk meeting... berdebar pon ader.... tepat jam 11.45 malam aku pon sampai la kat KL.. aku menginap kat Dynasti Hotel.. aduhai penat nye badan ni x leh nak cakap.. sok pagi awal2 lagi dah nak kena g kat KKR... nak pengsan rasanya...
Setibanya aku sampat kat KKR aku pon call la pegawai yang aku contact tue.. rupe2nyer hensem nak mamposs... hensem gile siottt... terpegun kejap aku tengok muker die... nak jatuh cinta plak... hahahah....
tapi ok r layanan die kat aku ok r... macam2 die interview aku pasal kelantan.. penat aku nak menjawab.. tetiba plak pegawai yang ikut aku ni jeles tengok aku dok bercakap ngan pegawai KKR... siap menjeling2 lagi.. alahai lucu tull.... pastu belah malam plak aku g tengok transformers kat mid valley... leh tahan la citer tue.... tapi enjoy la walaopon penat... pastu balik hotel ngemas2 barang2 lak.. sebabk sok kul 9 dah nak check out... hari Ahad keje.. x berehat langsung.. abes praktikal terus keje plak.. x pe la mujur la ade jugak keje.. kalo x asyik tanam buah anggur la kat umah... hehehe....

No comments:

Post a Comment